
Fotó: Facebook / Agrármarketing Centrum
A világ egyik legjelentősebb élelmiszeripari eseményén, a kölni ANUGA szakkiállításon idén is erős magyar jelenlét tapasztalható. Az Agrármarketing Centrum (AMC) szervezésében 34 hazai vállalkozás mutatja be innovatív és minőségi termékeit, a gluténmentes készítményektől a prémium libamájig. A rendezvény a nemzetközi kapcsolatépítés és az új piacok elérésének kiemelt színtere, ahol több mint 110 ország 8 ezer kiállítója vesz részt, és mintegy 140 ezer látogatóra számítanak. A magyar cégek számára a részvétel egyedülálló lehetőség a fenntarthatóság és egészségtudatosság jegyében fejlődő globális élelmiszerpiacon.
A belföldi kiállítók sokszínű kínálattal készültek a szerdáig tartó rendezvényre, amely a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb élelmiszeripari eseménye, idén 110 ország 8 ezer kiállítójának biztosít bemutatkozási lehetőséget.
A magyar cégeknek különösen fontos a részvétel, mert kiváló lehetőség az üzleti kapcsolatok építésére, új piacok elérésére. A magyar kínálat iránt érdeklődő beszerzőket ezúttal is regisztrálják a Hungarian Food Business Catalogue online adatbázisba, amely csaknem 300 belföldi gyártó 2600 termékét tartalmazza
– írták.
A közlemény szerint ezúttal főképp a gluténmentes készítmények népszerűek, míg a nemzetközi üzletláncok az egészséges készételeket keresik, de kiváló minőségű magyar fűszerpaprika, méz, szörp, libamáj és a különleges magolajok ugyancsak keresettek.
Az Anuga a szervezők várakozása szerint 140 ezer látogatót fogad, a kiállítók 94 százaléka külföldről érkezett – olvasható a rendezvény honlapján, amely szerint a világ élelmezésében a fenntarthatóság és az egészségtudatosság egyre fontosabb szempont. A globális kihívások közepette különösen fontos a nemzetközi kapcsolatépítés, a közös gondolkodás az élelmiszerellátás jövője – tették hozzá.
MTI
Népszerű cikkek a rovaton belül
Pragmatic Play Támogatása a Természet Megőrzésében
Több mint 80 ezer látogató az idei OMÉK-on
Miért fontos a pihenés a munkahelyi teljesítmény szempontjából?