
Gyulai kolbász, Gyulahús Facebook
A Magyar Termék Nonprofit Kft. kezdeményezésére az augusztus idén is a magyar termékek hónapja – közölte a szervezet az MTI-vel.
Az akció idén az Abonett Kft., a Ceres Zrt., a Naszálytej Zrt., a Mészáros Borászat, a Haladás Mg. Zrt., a Fino-Food Kft., a Gyulahús Kft., a Sofidel Hungary Kft. és a Happy Chocolates Factory Zrt. termékeire összpontosít. Valamennyien használói a Magyar Termék védjegynek, amely a megbízhatóság valódi garanciája – írták.
Az Aldi Magyarország marketingtámogatóként csatlakozik a kezdeményezéshez, amely sajtóközleményekkel, televíziós hirdetésekben, óriásplakátokon, fesztiválokon, a világhálón és az üzletekben népszerűsíti a védjegyes árukat.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint a nyár utolsó hónapja a belföldi termékek közös ünnepe lehet. Benedek Eszter az időzítést azzal indokolta, hogy az államalapítás ünnepe és az új kenyér hagyománya jó alkalmat ad a magyar értékek bemutatására – olvasható a közleményben.
A hazai termékek hónapját tavaly hirdette meg először a Magyar Termék Nonprofit Kft. Akkori közleményük szerint a kezdeményezés a gyártók és a kereskedők összefogását erősítő Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány folytatása. A kezdeményezést azért látták akkor időszerűnek, mert a Magyar Termék védjegy iránt évről évre többen érdeklődnek, és a környezetvédelmi elvárások miatt is egyre népszerűbb a belföldön készült áru.
MTI
Népszerű cikkek a rovaton belül
Sütőélesztő por és friss (nedves) élesztő átváltása
Kolbász, ami nemcsak laktat, de gyógyít is? – Forradalmi hústermékek jönnek Felgyőről
Fentarthatósági pályázatot hirdet a NAK
Így szedd le a befőttesüvegekről a címkét
Így szűrjük a bodzaszörpöt
Milyen szabványoknak kell megfelelniük a vágóhidaknak az Európai Unióban?
Csökken a borfogyasztás? Jönnek a szőlő alapú gintermékek
Veszik, mint a cukrot a BIO-t
20 magyar élelmiszeripari vállalkozás mutatkozik be Amszterdamban a PLMA kiállításon