
Magyar élelmiszeripari cégek mutatkoztak be Spanyolországban az Agrármarketing Centrum (AMC) Hungarian Food Business Programjának első két, célzott üzletfejlesztési találkozóján – közölte az AMC.
A rendezvényeken, amelyeket Magyarország madridi nagykövetsége és barcelonai főkonzulátusa közreműködésével szerveztek meg 9-9 cég mutatkozhatott be spanyol élelmiszeripari importőröknek, illetve ismerkedhetett a helyi élelmiszerpiac sajátosságaival – írták.
Az AMC által 2021-ben elindított Hungarian Food Business Program (HFBP) a magyar élelmiszeripari cégek külpiaci tevékenységét segíti elő.
A programban már csaknem 150 élelmiszertermelő vállalkozás érhető el mintegy 1500 termékkel. A rendszer egyedisége, hogy a külföldi beszerzők egy platformon, ingyenesen tájékozódhatnak az exportra szánt magyar termékekről, illetve azonnal közvetlen kapcsolatba is léphetnek a gyártókkal.
Az AMC a hagyományos élelmiszeripari világkiállításokon történő magyar részvétel megszervezése mellett a HFBP eszközeivel is támogatja az export növekedését, amely a jelenlegi világgazdasági helyzetben jó eséllyel jelenthet kiutat a hazai gyártók szorult helyzetéből – írták.
MTI
Népszerű cikkek a rovaton belül
Kampány indult a hazai trappista sajtért
Az USA betilt több szintetikus élelmiszerszínezéket
Nébih: biztonságos és kiváló minőségű a magyar hús
Csehországba továbbra is tilos kecskét, szarvasmarhát és sertést bevinni Magyarországról és Szlovákiából
Az európai piac több mint felének kiszolgálására is elegendő a magyar tormatermés
Már több mint 400 jelentkező csatlakozna a Vizet a tájba! programba
A magyar fogyasztók a minőségi húsvéti sonkákat keresik
Magyar ételkülönlegességeket is lehet kapni a szingapúri Food and Hotel Asia kiállításon
Együnk bárányt!