A felnőttek egyharmada nem fogyaszt, de vásárol bort – mondta Hajdu Zoltán, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa szakmaközi részlegvezetője.
Kiemelte, a bor különleges, presztízzsel rendelkező élelmiszeripari termék, amely az ünnepek kelléke, sokan ajándékként vásárolják.
Egy idén nyári kutatásuk eredményei alapján arról beszélt: az átlagos fogyasztó a vacsora utáni egy-két pohár borát a palackonkénti 800-900 forintos kategóriából választja, míg ha barátokkal borozik, akkor az 1000-1200 forintosból. Ez az összeg az ünnepek idején 1200-1500 forintig, ajándékvásárláskor pedig 1500-1750 forintig csúszik fel. Megemlítette, hogy a nők mintegy tíz százalékkal drágább borokat választanak.
Népszerű cikkek a rovaton belül
Nagyot esett a tojás ára
Megnyílt a Sirha Budapest Nemzetközi élelmiszeripari szakkiállítás
Megvették az Alföldi Garabonciás Kft-t, jönnek a kóser tejtermékek
FoodTechShow és 400 milliárd forintnyi pályázati forrás az élelmiszeriparnak
Egyre kevesebb kenyeret eszünk, de egyre jobbak a hazai péktermékek
Hipoallergén húskészítmény termékcsaládot fejlesztettek ki
Az új ízeket és “mentes” termékeket keresik a gabonapelyhek piacán a vásárlók
A tésztagyártók továbbra sem szeretnének engedni termékeik minőségéből
23 magyar élelmiszeripari cég mutatkozik be a dubaji Gulfoodon