Egyre nagyobb a vásárlói bizalom a saját márkás termékek iránt, a piac további erősödésére lehet számítani, ez a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének is egyik kitörési pontja lehet – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC).
Az Agrármarketing Centrum az idén 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszergyártóknak a saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó szakkiállításon, a PLMA “World of Private Label” rendezvényen 2022. május 31. és június 1. között Amszterdamban, ahol 70 ország 2500 kiállítója volt jelen.
A magyar nemzeti standon snack-ek, gyümölcslekvárok és befőttek, méz, fagyasztott édesipari termékek, zabkészítmények, müzlik, sajtok, száraztészták, kolbászok és sonkák, zöldség- és gyümölcskonzervek, -szeletek, kakaó- és kávékészítmények kaptak helyet. Emellett az AMC élelmiszeripari exporttámogató Hungarian Food Business Programja célzott üzleti találkozókat tartott a magyar élelmiszeripari kínálat iránt érdeklődő disztribútoroknak – írják a közleményben.
A tájékoztatás szerint a szakkiállítás kísérőeseményén, a New Product Expo-n három magyar cég terméke kiemelt megjelenést kapott, az Abonett paradicsomos zöldfűszeres szendvicset, a Cornexi zabrudit és a Snack Garden édesburgonya chipset meg is kóstolhatták az érdeklődők.
MTI
Címlapkép: Gyulahús Facebook
Népszerű cikkek a rovaton belül
Emberre is veszélyes vírust találtak a pasztőrözött tejben
Egyre gyakoribbá válik a sajtlopás Hollandiában
Rengeteg élelmiszert vont ki a forgalomból a Nébih a húsvéti ellenőrzés során
Jó hír a borászoknak: A háziasítás nyomait találták meg az élesztőgombákban
Nőttek a globális élelmiszerárak márciusban
A tavalyinál több hibát talált a Nébih az élelmiszerbiztonsági-ellenőrzés során
Nagyot esett a tojás ára
Megnyílt a Sirha Budapest Nemzetközi élelmiszeripari szakkiállítás
Megvették az Alföldi Garabonciás Kft-t, jönnek a kóser tejtermékek